poniedziałek, 6 stycznia 2014

Boli :(

Hej wam przepraszam że nie pisałam przez 2 dni postów ale nie miałam czasu. Stało się coś okropnego coś czego nie umiem opisać. Osoba na której tak mi zależało zerwała ze mną wszelkie kontakty. Nie wiem poco mi robiła nadzieje na coś co i tak zamierzała skończyć. Ale dobra, i tak nigdy tej osoby nie zapomnę i nie odpuszczę tak łatwo. Trzeba pokazywać osobą na których wam zależy że są dla was ważni różnymi sposobami. Ja mam bardzo trudno z powodu że nie mam do tej osoby numeru tylko on ma do mnie ale  nie chce zadzwonić kontaktujemy się tylko przez facebooka. Zastanawiam się ile czasu bez niego wytrzymam. Więc mam dla was rade nigdy nie kłucie się z osobą w której pokładacie takie wielkie nadzieje na coś innego. Zazwyczaj kończy się to rozpadnienciem tego co już zaczeliścię. Mam nadzieje że was to nie spotka to jest straszny bul. Ja po tym co się stało miałam ochotę się zabić. ja musze kończyć papa....

                                                 NARA
Zapraszam na youtube...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz