niedziela, 12 stycznia 2014

O przyjaciółkach :)

Hej, sorry że tak długo nie pisałam ale była u mnie koleżanka i nie miałam czasu.
Dziękuje za wszystko co dla mnie robicie i już zaczynam gadkę na dzisiejszy temat...
Dzisiaj dowiedziałam się że człowiek w szkole a poza domem zachowuje się inaczej... W szkole moja koleżanka zachowuje się jakoś tak dziwnie więc w szkole jej nie lubię a jak dzisiaj u mnie spała to zachowywała się normalnie. Dziwne co nie? Więc nie wiem czemu tak jest może z tego powodu że w szkole jest moja najlepsza przyjaciółka Asia z którą spędzam najwięcej czasu. Ale ja wiem że muszę trzymać się mojej koleżanki Asi. Bo kiedy jeszcze Maja była moją najlepszą koleżanką to cały czas się ze mną kłuciła a z Asią tak nie jest. Więc taka rada odemnię nie ważne  ile przeszkód następuje przez inne osoby ale zawsze trzymaj się osoby przy której się śmiejesz a nie przy której się smucisz ze względu na to co mówią inni. Ja właśnie tak zrobiłam i jestem szczęśliwa ja też wam polecam tak robić...
teraz już muszę lecieć.....

                                                                         NARA
Zapraszam na youtube :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz