poniedziałek, 13 stycznia 2014

O walce o przyjaźń :)

Hej, wstawiłam nową piosenkę na youtube w następnym wpisie który będzie jeszcze dzisiaj będzie tak piosenka.
Dzień jak dzień nudy najlepsze w całym tym dniu było to że wzięłam kolegów z świetlicy bez pozwolenia pani i poszliśmy grać w piłkę.
Jeden kolega miał jeszcze przyjść ale mnie wystawił bo inny kolega mu coś nagadał...
Ale mi to tam wisi niech se robią co chcą i tak mnie nie obchodzą...
Jaka na dzisiaj rada nie próbuj być miła dla osób które nie są dla cb mili. Ja próbowałam i co sukcesów nie ma są jeszcze większe głopoty niż były. Ale co zrobić takie życie często flata figle.
Najgorsze w tym wszystkim jest to że ludzie których ja lubiałam i też on wybierają jego więc tracę przyjaciół ale może wszystko się jeszcze zmieni... kto wie co życie przyniesie ???.... Ale fajnie że mam taką przyjaciółkę jak Asia ona nigdy nie pójdzie na stronę kogoś innego zawsze zostanie na mojej. Dlatego właśnie wiem że warto walczyć o przyjaciół nawet jak wydaje się to wam nieosiągalne. Ja walczyłam powiem wam że od różnych mnie wyzywali że wyrzydzam on niej kasę itp. ale ja się nie poddałam i co i mam to co chciałam i jestem szczęśliwa ...
Ja już lecę ...

                                                                     NARA

Zapraszam na youtube! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz