środa, 8 stycznia 2014

Jak zwykle o przyjaźni :)

Hej, jak co każdy wpis dziękuje z całego serca do czytania bloga i oglądania filmów na Youtube. Proszę was polecajcie mojego bloga znajomym.
Dzisiaj nuda w szkole cały czas się śmiałam z moją najlepszą koleżanką Asią. Próbuje się jakoś skontaktować przez facebooka z moim kolegą Tomkiem ale jak on jest to mnie nie ma jak ja jestem to go niema po prostu szału można dostać.
Powiem wam że ciągle próbuje się z moją koleżanką oderwać od takiego jednego. A on ciągle do nas coś mówi i nie daje nam spokoju. Ale ja i Asia już wiemy że następnej szansy mu nie damy bo to by już było za wiele. Powiem wam że jak dajecie komuś jakieś szanse to do 2 szansy nie więcej. Bo jak osoba się przyzwyczai że ty mu i tak wybaczysz to będzie robić co chce bo nie będzie się bała że z kończysz z nim kontakty. Ja i Asia już daliśmy tej osobie za dużo szans i po prostu robiła sb co chce ale po pewnym czasie zajażyliśmy że to nie ma sensu i się skończyło. Wiem że ciężko nie wybaczyć osobie na której wam zależy no ale trzeba stawiać czoło przeszkodom.
Ja już muszę lecieć....

                                                                 NARA
Zapraszam na youtube :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz