wtorek, 7 stycznia 2014

Znów o przyjaźni :)

Hej, dzięki za wszystko inaczej mówiąc za czytanie bloga i oglądanie filmów na youtube.
Dzisiaj grałam z kolegami w piłkę nożną idzie mi coraz lepiej, później laptop i nic więcej.
Sama się sb dziwie ale zaczełam słuchać Bibera jakoś nigdy mnie nie kręcił a teraz jakoś tak zaczełam słuchać i powiem że niektóre bo nie wszystkie piosenki ma fajne.
Zaczynając temat o życiu... coraz to więcej ludzi się ode mnie odwraca.
Ludzie których tak lubiłam okazali się po prostu jednymi wielkimi świniami.
Powiem wam że jak się z kimś znajomym od początku kolegujesz to się koleguj i te osoby które znasz a nigdy ich nie lubiłeś to niech tak zostanie bo najczęściej te osoby mszczą się za to że ich nie lubiałeś.
Ja już wiem co to znaczy i nie polecam tego uczucia, mam takiego nowego powiecmy że najlepszego kolegę zawsze go lubiałam i teraz cały czas jest spk. A ten nowy kumpel którego nie lubiałam nigdy okazał się głupkiem. Ten świat coraz bardziej mnie zaskakuje. Czyli moja rada taka najlepiej przyjaźnijcie się z tymi co zawsze nic nie zmieniajcie i będzie najlepiej chyba że chodzi o osobę poznaną przez przypadek to wtedy próbuj się z kolegować.
Napisałam nową piosenkę już jest na youtube Zapraszam...
Mam nadzieje że do jutra....

                                                              NARA



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz