piątek, 3 stycznia 2014

Cała prawda o hej-terach :D

Hej, dzięki za czytanie mojego bloga i za oglądanie moich filmów na  youtube.
Dzisiaj nic ciekawego byłam u gościa który sprzedał mi mikrofon który zepsuł się po 1 godz. i jeszcze wciskał kity że mi spadł. Poza tym nic nie robiłam chyba że mam  wam opowiadać karaoke z ciocią i mamą. No dobra pierwsze śpiewałyśmy normalne piosenki a później ja poszłam się myć a one we dwie zaczęły puszczać jakieś piosenki z 20 lat temu i je śpiewały ja wam mówię coś strasznego. Nie chcę wiedzieć co pomyśleli se sąsiedzi. Ale dobra koniec o tym karaoke. Później jeszcze nagrywałam covera który już znajduje się na youtube.
Jak zwykle poruszam jakiś temat dzisiejszy to... trochę o hej-terach. Znam pewną gwiazdę ale nie zdradzę jaką posiada on dużo hej-terów. Dla mnie takie coś to naprawdę...
                                                        ŻENADA
Jak można tak obrażać publicznie rozumiem masz coś do niego ale czy wyładowanie tego nie było by lepiej powiedzieć mu to napisać do niego to co myślisz powinniście wo gule tego nie robić ale dobra. Chcieli byście jak by po całym świecie krążyły o was plotki co do tego często nieprawdziwe halo każdy ma uczucia! Przecież lepiej jest napisać to tej osobie co się wam w niej nie podoba a jeśli chodzi o plotki spytać się czy to prawda ta osoba o której mówię na pewno by was powiedziała czy to prawda cz fałsz. Na pewno jest lepiej kiedy mówisz to tej osobie a nie całemu światu.
Dobra ja kończę....
                                                         NARA


Zapraszam na youtube :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz