niedziela, 19 stycznia 2014

Samobujstwa cięcie się ja tego nie ogarniam...

Hej, sorry że nie było wpisów przez 2 dni ale była u mnie koleżanka i nie miałam czasu.
Dzień dzisiajszy był taki se nic ciekawego się nie działo. Jedyne co to byłam z moją koleżanka na spacerze z psem a jak chciałam mu zdjąć smycz to prawie odgryzł mi rękę ale dobra żyje.
Mój brat gada sam do siebie niewiem czy to dziwne czy normanlę. On gra w ubieranki i gada coś do tej lalki co ubiera. HEHE on to ma talent. Albo coś śpiewa. 
Czasami się zastanawiam dlaczego ludzie się tną co im to daje? Nie mogę tego pojąć jeśli wy wiecie czemu piszcie w komach. Przecież tnecię się boli tak samo jak to przez co się tną. Może chcą zobaczyć co mocniej boli? Albo czemu ludzie chcą się wieszać no czemu? Tego też nie potrafię pojąć. Może dlatego że nie chcą doznawać więcej ran więc wolą zadać se jedną mocną i ostatnią ? Niewiem chyba tego nigdy nie pojme no chyba że napiszecie mi w komach. Czekam !!!
Ja już muszę lecieć ....
                                                                              NARA
Zapraszam na youtube!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz