czwartek, 9 stycznia 2014

Trochę o moich piosenkach :D

Hej, dziękuje jak zwykle za to co zawsze chyba już nie muszę mówić za co...
Dzisiaj same nudy w szkole na kółku komputerowym gdzie zawsze graliśmy robiliśmy jakieś obrazki których ja i Asia nie umiałyśmy zrobić. Na kółku oczywiście mama do mnie dzwoniła jak bym nie wyłączyła komórki to już bym nie miała. Później miałam iść na boisko ale babcia powiedziała że ksiąc chodzi po kolędzie więc zostałam w domu.Ale ksiąc sb tyle czasu siedział u innych że bym zdążyła z boiska wrócić. Oczywiście nie chodzi o to że czepiam się księdza tylko babci że kazała mi zostać w domu. A potem nie robiłam no chyba że... pisałam  piosenkę jeszcze jej nie skończyłam ale jutro będzie skończona. Jak przy piosence ''Kocham cię'' będzie 10 odsłon to wstawię na Youtube.
Powiem wam że to że pisze piosenki jest jak bym opowiadała koleżance o swoich problemach. Po moje piosenki pisze od serca więc wszystkie są z mojego życia. A kiedy je po prostu czuję jak bym komuś to wszystko opowiadała. Naprawdę polecam wam pisanie piosenek nie musicie ich pokazywać światu jak ja ale dla sb czy pisanie pamiętnika to naprawdę zrzuca ciężar z serca. Ja spróbowałam i dowiedziałam się że po prostu w tych moich piosenkach wyrażam to co czuje. Bo na początku jak je pisałam nie wiedziałam sama skąd biorę inspirację a tutaj myślę myślę... a przecież to moje prawdziwe życie. Niech to będzie dzisiejszą radą na dziś jeśli nie macie się komu pozwierzać to wystarczy zwykła kartka i już bul po pewnym czasie przemija.
Ja już lecę....


                                                                 NARA

Zapraszam na youtube :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz